Ahol az elmélet (nem mindig) találkozik a valósággal

A pszichológus nagycsaládja

Apák napi cukiság

2018. június 16. - pszichologusnagycsaladja

Idén először nagyon készültünk a srácokkal Apák napjára, ajándékot is fabrikáltunk titokban.

20180614_163514b.jpg

A gyerekek nagyon élvezték a készülődést és a titkolózást, a mintás papírok kiválasztását, az alkotást. Marci persze a maga négyéves módján tart titkot, megbeszéltem vele, hogy Apának erről nem mondunk semmit, persze első dolga volt, mikor Apa hazaért, rohanni elé üvöltve, hogy "AAAAPAAAAAAAAAAAA, van valami, amiről nem mondhatunk neked semmiiiiit" :D

Az alapötletet a Kiki and Company blogon találtam, kicsit változtattam rajta. Egy egyszerű verzióhoz tulajdonképpen nem kell más, csak papír, színes ceruza, olló, ragasztó, madzag, meg persze a gyerek cukisága :)

Nekünk most volt időnk készülődni, így a mi változatunk ezek felhasználásával készült:
- színes karton
- mintás fotókarton
- színes nyomtató
- olló
- ragasztó
- lyukasztógép
- gumizsinór

20180614_105528b.jpg

A letölthető sablonnak végülis csak a körvonalát használtam fel, kicsit változtattam a méretén és az arányokon. A  sablon segítségével kivágtuk a nyakkendőket a fotókartonból, és az alaplapot, hozzá illő színes kartonból. Ha nincs otthon karton, és már idő szűkében vagyunk, sima papírból is elkészíthető, nyomtathatunk mintás oldalt, vagy a gyerkőc is megrajzolhatja a mintát. A  fotókartont a csomó alatt bekarcoltam, hogy szépen nyíljon, majd a csomónál összeragasztottuk a két réteget. Megírtam a kérdéseket, nyakkendő formájúra szerkesztettem, kinyomtattam, majd a srácok beírták a válaszaikat. A kérdések természetesen kézzel is beírhatók, nem muszáj nyomtatni. Szintén a sablon segítségével kivágtuk a betétlapot, picivel kisebb méretben, mint a nyakkendő, majd ráragasztottuk az alaplapra.

20180614_155511.jpgUtolsó simításként kilyukasztottuk, és gumizsinórt fűztünk bele. 

A végeredmény, becsukva:

20180614_163325b.jpg

És kinyitva:

20180614_163625b.jpg

 (A "bunyó" itt a játékbokszolást jelenti, ami a Vasököl film óta az abszolút kedvenc Apa-Fia elfoglaltság nálunk)

Mivel Balu ma barátoknál alszik, holnap nem lesz itthon, és ébresztős köszöntést terveztünk, így nálunk ma reggel már megvolt az ünneplés. Nagyon nagy sikere volt a meglepinek :)

Próbáljátok ki ti is, jó szórakozást az alkotáshoz, a siker pedig garantáltan nem marad el!

Boldog Apák napját kívánunk minden csodálatos apukának! 

v_paddockcsalad.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://pszichologusnagycsaladja.blog.hu/api/trackback/id/tr414051834

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása